Urząd Gminy Fredropol
bip.gov.pl
„Budowa skweru im. Aleksandra Fredry wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno którym chcemy się dzielić - szlakiem Wojaka Szwejka.

ZMIANY:
2018-07-23 08:58:24: Dodano wynik do przetargu
2018-07-17 13:45:03: Dodano plik Uzupelnienie zakresu robót..pdf
Więcej >>>
2018-07-17 13:43:21: Usunięto plik uzupełnienie zakresu robót.doc
2018-07-17 13:35:33: Dodano plik Zmiana treści SIWZ.pdf
2018-07-17 13:35:33: Dodano plik uzupełnienie zakresu robót.doc
2018-07-17 13:35:33: Dodano plik uzupełnienie zakresu robót - FREDROPOL_GRZEJNIKI.pdf
2018-07-17 13:35:33: Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500167481-N-2018 z dnia 17-07-2018 r..pdf
2018-07-09 12:39:59: Dodano plik załącznik nr 3 - UMOWA WZÓR (zmieniony).pdf
2018-07-09 12:39:59: Dodano plik załącznik nr 1 - formularz ofertowy(zmieniony).pdf
2018-07-09 12:39:59: Dodano plik SIWZ skwer A. Fredry(poprawiona).pdf
2018-07-09 12:39:59: Dodano plik Ogłoszenie nr 500158823-N-2018 z dnia 09-07-2018 r..pdf
2018-07-09 12:39:59: Dodano plik Ogłoszenie nr 500158763-N-2018 z dnia 09-07-2018 r..pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik załącznik nr 5 - przedmiar robót.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik załącznik nr 4 - Fredropol - SST.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik załącznik nr 3 - UMOWA WZÓR.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik załącznik nr 1 - formularz ofertowy.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik SIWZ skwer A. Fredry.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik Ogłoszenie nr 579985-N-2018 z dnia 2018-06-27 r.pdf
2018-06-27 14:06:06: Dodano plik załącznik nr 6 - dokumentacja techniczna.rar
Ogłoszenie nr 579985-N-2018 z dnia 2018-06-27 r.
Gmina Fredropol: „Budowa skweru im. Aleksandra Fredry wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz
miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno którym chcemy się dzielić - szlakiem
Wojaka Szwejka.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fredropol, krajowy numer identyfikacyjny 53882800000, ul.
Fredropol 15 , 37734 Fredropol, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 719 818, e-mail
gminafredropol@home.pl, faks 166 719 818.
Adres strony internetowej (URL): www.fredropol.pl www.bip.fredropol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.bip.fredropol.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa skweru im. Aleksandra Fredry
wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno
którym chcemy się dzielić - szlakiem Wojaka Szwejka.
Numer referencyjny: KI.271.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi "Budowa skweru im. Aleksandra Fredry wraz z
infrastrukturą towarzyszącą oraz miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno którym
chcemy się dzielić - szlakiem Wojaka Szwejka. Zagospodarowanie centrum Fredropola - poprzez
zabudowę przestrzeni publicznej obiektami małej architektury, skwerami zieleni z nasadzeniami
krzewów, chodnikami betonowymi, ławkami, pojemnikami na śmieci, miejscami obsługi
rowerzystów wraz ze stojakami rowerowymi, wiatami, sanitariatami wraz z instalacją elektryczną i
wodno - kanalizacyjną. Nieruchomość jest wolna od zabudowy obiektami kubaturowymi. Na
terenie działek znajdują się chodniki i place z betonowej kostki brukowej oraz dwie wiaty
przystankowe. Na terenie znajdują się drzewa iglaste przeznaczone częściowo do wycięcia wg.
zgłoszenia Inwestora. Teren działek jest nieogrodzony. Na zakres prac składa się: - Budowę
budynku obsługi podróżnych mieszczącego wiatę przystankową i sanitariaty, - Budowę wiaty dla
obsługi rowerzystów z punktem postoju i serwisu rowerów, - Budowę utwardzonych placów,
ciągów pieszo-jezdnych i skwerków z zielenią urządzoną, - Budowę obiektów małej architektury.
Na terenie projektuje się nowy układ ciągów pieszych i placów utwardzonych o nawierzchni z
betonu posadzkowego na uwarstwionej podbudowie z kruszywa naturalnego. DANE BILANSOWE
TERENU PRZEZNACZONEGO POD INWESTYCJĘ - Powierzchnia działki nr 222/4 i 222/5 -
0,17 ha - Powierzchnia zabudowy budynku sanitariatów - 102,3 m2 - Powierzchnia terenów
utwardzonych - 320 m2 - Powierzchnia terenów zielonych - 153 m2 PARAMETRY TECHNICZNE
OBIEKTÓW KUBATUROWYCH - Powierzchnia zabudowy -102,3 m2 - Powierzchnia użytkowa -
25,74 m2 - Wymiary obiektu w rzucie- 13,80x7,40 m Wysokość obiektu od poziomu terenu - 3,75m
(budynek parterowy) Rozaj robór: - Roboty ziemne - Roboty rozbiórkowe - Budynek - stan surowy
- Budynek - elewacja i dach - Budynek - wykończenie - Budynek - wyposażenie - Wiata - Chodniki
i tereny zielone - Płyta betonowa - Powierzchnia zieleńca - Siedziska - Instalacje sanitarne wodno -
kanalizacyjne - Instalacje wentylacji mechanicznej - Instalacje elektryczne i oświetleniowe
Ogłoszenie nr 579985-N-2018 z dnia 2018-06-27 r.
Gmina Fredropol: „Budowa skweru im. Aleksandra Fredry wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz
miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno którym chcemy się dzielić - szlakiem
Wojaka Szwejka.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fredropol, krajowy numer identyfikacyjny 53882800000, ul.
Fredropol 15 , 37734 Fredropol, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 719 818, e-mail
gminafredropol@home.pl, faks 166 719 818.
Adres strony internetowej (URL): www.fredropol.pl www.bip.fredropol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.bip.fredropol.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa skweru im. Aleksandra Fredry
wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno
którym chcemy się dzielić - szlakiem Wojaka Szwejka.
Numer referencyjny: KI.271.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi "Budowa skweru im. Aleksandra Fredry wraz z
infrastrukturą towarzyszącą oraz miejscem obsługi rowerzystów" w ramach projektu Piękno którym
chcemy się dzielić - szlakiem Wojaka Szwejka. Zagospodarowanie centrum Fredropola - poprzez
zabudowę przestrzeni publicznej obiektami małej architektury, skwerami zieleni z nasadzeniami
krzewów, chodnikami betonowymi, ławkami, pojemnikami na śmieci, miejscami obsługi
rowerzystów wraz ze stojakami rowerowymi, wiatami, sanitariatami wraz z instalacją elektryczną i
wodno - kanalizacyjną. Nieruchomość jest wolna od zabudowy obiektami kubaturowymi. Na
terenie działek znajdują się chodniki i place z betonowej kostki brukowej oraz dwie wiaty
przystankowe. Na terenie znajdują się drzewa iglaste przeznaczone częściowo do wycięcia wg.
zgłoszenia Inwestora. Teren działek jest nieogrodzony. Na zakres prac składa się: - Budowę
budynku obsługi podróżnych mieszczącego wiatę przystankową i sanitariaty, - Budowę wiaty dla
obsługi rowerzystów z punktem postoju i serwisu rowerów, - Budowę utwardzonych placów,
ciągów pieszo-jezdnych i skwerków z zielenią urządzoną, - Budowę obiektów małej architektury.
Na terenie projektuje się nowy układ ciągów pieszych i placów utwardzonych o nawierzchni z
betonu posadzkowego na uwarstwionej podbudowie z kruszywa naturalnego. DANE BILANSOWE
TERENU PRZEZNACZONEGO POD INWESTYCJĘ - Powierzchnia działki nr 222/4 i 222/5 -
0,17 ha - Powierzchnia zabudowy budynku sanitariatów - 102,3 m2 - Powierzchnia terenów
utwardzonych - 320 m2 - Powierzchnia terenów zielonych - 153 m2 PARAMETRY TECHNICZNE
OBIEKTÓW KUBATUROWYCH - Powierzchnia zabudowy -102,3 m2 - Powierzchnia użytkowa -
25,74 m2 - Wymiary obiektu w rzucie- 13,80x7,40 m Wysokość obiektu od poziomu terenu - 3,75m
(budynek parterowy) Rozaj robór: - Roboty ziemne - Roboty rozbiórkowe - Budynek - stan surowy
- Budynek - elewacja i dach - Budynek - wykończenie - Budynek - wyposażenie - Wiata - Chodniki
i tereny zielone - Płyta betonowa - Powierzchnia zieleńca - Siedziska - Instalacje sanitarne wodno -
kanalizacyjne - Instalacje wentylacji mechanicznej - Instalacje elektryczne i oświetleniowe
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6
45310000-3
77211400-6
45330000-9
45200000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu
zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub
osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację
zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -Wykonawca wykaże, że wykonał conajmniej jedną
robotę budowlaną o podobnym charakterze, o wartości minimum 100 000,00 brutto PLN, wraz z
podaniem zleceniodawcy, rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie. Wykażą, że zapewnią osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do
wykonania zamówienia tj: osobę lub osoby, które będą pełnić funkcję Kierownika budowy
posiadające niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej z doświadczeniem tj. prowadzącą co najmniej dwie
budowy w podanym zakresie, z podaniem informacji o podstawie do dysponowania ta osobą,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania
wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w
przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego
porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia
wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 4)
oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim
poziomie jakości -Wykonawca wykaże, że wykonał conajmniej jedną robotę budowlaną o
podobnym charakterze, o wartości minimum 100 000,00 brutto PLN, wraz z podaniem
zleceniodawcy, rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie. Wykażą, że zapewnią osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do
wykonania zamówienia tj: osobę lub osoby, które będą pełnić funkcję Kierownika budowy
posiadające niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej z doświadczeniem tj. prowadzącą co najmniej dwie
budowy w podanym zakresie, z podaniem informacji o podstawie do dysponowania ta osobą,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być
podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie
wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących
wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt.
VII.1. ppkt. .2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1
składane są wspólnie. 4) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, o
których mowa w pkt. VII.2 dotyczą każdego z wykonawców osobno. Natomiast dokumenty i
oświadczenia, o których mowa w VII.5 składane są przez tego z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunków udziału w
postępowaniu. 10 Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i
oświadczeń: 1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców
składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów.
2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. 3) Poświadczenie za
zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo
Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca -
w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem
następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej . 5) Oferta, wszystkie wymagane
załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7)
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia
dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11 Postanowienia
dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca, który powołuje
się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.
VII.1. ppkt. 2). 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu
polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie
dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego
zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje
rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach,
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub
usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na
wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.2. ppkt. 1 - 9 w odniesieniu do
podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy
Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu
zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi
wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że
zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w
gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone
w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Dynowie Filia w
Fredropolu nr rachunku: 94 9093 1020 2016 0160 0090 0002 z adnotacją: "wadium -Budowa
skweru im. Aleksandra Fredry wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz miejscem obsługi
rowerzystów" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak
aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia
wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku banko¬ wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w
formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny
dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze
strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w
niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób
nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia
przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują
uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności dokonanej przez podpisanie aneksu za zgodą obu stron i mogą być dopuszczalne tylko
w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zgodnie z art. 144 pzp
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w
sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej: 1) Terminu wykonania zamówienia z uwagi
na: a) niekorzystne warunki atmosferyczne ( opady deszczu, roztopy, nawodnienie gruntu,
przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) utrudniające wykonanie prac, w tym
przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów, b) prace objęte umową zostały
wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 3. Zaistnienia
konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia
podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do
przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. 4. Zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Data składania ofert:
2018-07-20 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2018-07-20 10:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Gminy Fredropol
WytworzyłBIP Administrator 2018-06-27 14:05:00
PublikującyAdmin 2018-06-27 14:05:00
Modyfikował(a) Admin 2018-07-23 08:58:24
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. załącznik nr 6 - dokumentacja techniczna 12.79 MBPlik rar
2. Ogłoszenie nr 579985-N-2018 z dnia 2018-06-27 r 78.13 KbPlik pdf
3. SIWZ skwer A. Fredry 207.81 KbPlik pdf
4. załącznik nr 1 - formularz ofertowy 72.44 KbPlik pdf
5. załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 371.46 KbPlik pdf
6. załącznik nr 3 - UMOWA WZÓR 130.88 KbPlik pdf
7. załącznik nr 4 - Fredropol - SST 76.59 KbPlik pdf
8. załącznik nr 5 - przedmiar robót 8.02 MBPlik pdf
9. Ogłoszenie nr 500158763-N-2018 z dnia 09-07-2018 r. 116.00 KbPlik pdf
10. Ogłoszenie nr 500158823-N-2018 z dnia 09-07-2018 r. 116.00 KbPlik pdf
11. SIWZ skwer A. Fredry(poprawiona) 207.69 KbPlik pdf
12. załącznik nr 1 - formularz ofertowy(zmieniony) 69.50 KbPlik pdf
13. załącznik nr 3 - UMOWA WZÓR (zmieniony) 126.51 KbPlik pdf
14. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500167481-N-2018 z dnia 17-07-2018 r. 104.00 KbPlik pdf
15. uzupełnienie zakresu robót - FREDROPOL_GRZEJNIKI 978.14 KbPlik pdf
16. Zmiana treści SIWZ 267.33 KbPlik pdf
17. Uzupelnienie zakresu robót. 404.70 KbPlik pdf

Urząd Gminy Fredropol
Urząd Gminy Fredropol, Fredropol 15, 37-734 Fredropol , tel. (16) 671 98 17 , e-mail: gminafredropol@home.pl
Wygenerowano: 11 grudnia 2018r. 03:32:51
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.